پس از اتمام ساخت سالن ورزشی صالحین شهر زاویه آماده سازی وتجهیز نمودن آن آغاز شده که تا پس از هماهنگی های بعدی به صورت رسمی افتتاح وشروع به کار نماید.

سالن ورزشی صالحین که با عنوان باشگاه ورزشی شهدای شهرزاویه نیز نامگذاری گردیده باتوجه به کمبود فضای آموزشی و ورزشی شهرو هماهنگی هاوعنایت جناب آقای مهجوری فرمانده محترم سپاه پاسداران شهرستان زرندیه ونگاه امام صالحین به امر ورزش که فرموده اند:

<<اگردریک جمله کوتاه از من بپرسند که شما ازجوانان چه می خواهید،به او خواهم گفت:تحصیل،تهذیب و ورزش.من فکر می کنم که جوانان باید این سه خصوصیت رادنبال کنند،به ورزش اهمیت بدهید،من بخصوص روی ورزش تاکید می کنم در درجه اول،ورزش برای تقویت وسلامت جسم است که این را برای همه جوانان کشورمان از زن و مردلازم می دانم>>

سالن فرهنگی ورزشی صالحین شهدای زاویه آمادگی ثبت نام از جوانان و ورزشکاران آقا وخانم را در رشته های مختلف انفرادی سالنی را دارد.